Projekt BIBLIOLAB Sveučilišne knjižnice Rijeka – Podružnice Kampus
PDF

Ključne riječi

BiblioLab
Podružnica Kampus
Sveučilište u Rijeci
informacijska pismenost
edukacija korisnika
visokoškolsko obrazovanje
bibliometrijska istraživanja
znanstvena produktivnost
rangiranje sveučilišta

Kategorije

##submission.howToCite##

Cuculić, S., & Krišković Baždarić, J. (2019). Projekt BIBLIOLAB Sveučilišne knjižnice Rijeka – Podružnice Kampus. BOSNIACA, 24(24), 107–111. https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107

Sažetak

Razvojem digitalnih tehnologija i informacijskih alata uloga suvremenih sveučilišnih knjižnica i knjižnica u sastavu sveučilišta u provođenju edukacija informacijske pismenosti postala je neizostavna među studentskom i nastavničkom populacijom. Knjižnice u skladu s potrebama i zanimanjima korisnika izrađuju edukativne sadržaje i provode radionice informacijske pismenosti. Kvantitativne metode vrednovanja znanstvenika na temelju bibliometrijskih analiza u citatnim bazama, kao i vrednovanja i rangiranja sveučilišta na svjetskim ljestvicama, teme su koje nisu zaobišle poslovanje sveučilišnih i visokoškolskih knjižnica i kao takve ih je potrebno prilagoditi i uvrstiti u program edukacija informacijske pismenosti. Cilj je ovoga rada na primjeru projekta BiblioLab Podružnice Kampus Sveučilišne knjižnice Rijeka prikazati na koji način sveučilišna ili visokoškolska knjižnica može sudjelovati u pružanju podrške u korištenju digitalnih sadržaja i suvremenih informacijskih alata, u svrhu povećanja znanstvene produktivnosti, vidljivosti i odjeka znanstvenog rada, znanstvenika i ustanove. U radu će se, osim kratkog sadržajnog opisa radionica, prikazati razlozi za odabir tema i realizaciju svake pojedine radionice.

https://doi.org/10.37083/bosn.2019.24.107
PDF
##submission.license.cc.by-nc4.footer##

##submission.copyrightStatement##

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##