Sažetak
Razvojem digitalnih tehnologija i informacijskih alata uloga suvremenih sveučilišnih knjižnica i knjižnica u sastavu sveučilišta u provođenju edukacija informacijske pismenosti postala je neizostavna među studentskom i nastavničkom populacijom. Knjižnice u skladu s potrebama i zanimanjima korisnika izrađuju edukativne sadržaje i provode radionice informacijske pismenosti. Kvantitativne metode vrednovanja znanstvenika na temelju bibliometrijskih analiza u citatnim bazama, kao i vrednovanja i rangiranja sveučilišta na svjetskim ljestvicama, teme su koje nisu zaobišle poslovanje sveučilišnih i visokoškolskih knjižnica i kao takve ih je potrebno prilagoditi i uvrstiti u program edukacija informacijske pismenosti. Cilj je ovoga rada na primjeru projekta BiblioLab Podružnice Kampus Sveučilišne knjižnice Rijeka prikazati na koji način sveučilišna ili visokoškolska knjižnica može sudjelovati u pružanju podrške u korištenju digitalnih sadržaja i suvremenih informacijskih alata, u svrhu povećanja znanstvene produktivnosti, vidljivosti i odjeka znanstvenog rada, znanstvenika i ustanove. U radu će se, osim kratkog sadržajnog opisa radionica, prikazati razlozi za odabir tema i realizaciju svake pojedine radionice.
##submission.copyrightStatement##